Når du står midt i en flytning, kan det være en stressende tid med mange ting at tænke på. En af de ting, og som ofte også fylder mest, er rengøringen af den gamle bolig. Det kan være en omfattende opgave at få gjort grundigt rent, og det er lige præcis her vi kommer ind i billedet.
Hos Nice ’N’ Clean er vi specialister i rengøring, og tilbyder også grundig flytterengøring i Randers. Udover at tilbyde vores services i Randers, står vi også til rådighed skulle du have brug for os i Hobro, Århus eller omegn. Med vores hjælp kan du være sikker på, at din gamle bolig bliver efterladt i perfekt stand, så du kan få mest tilbage af dit depositum.
Vi dækker Midt- og Nordjylland
Hvad kan du få i en flytterengøring?
- Almindelige rengøring af rum:
En flytterengøring inkluderer en omfattende rengøring af alle rum i din bolig. Det omfatter støvsugning, aftørring af overflader, fjernelse af spindelvæv og generel rengøring for at sikre, at rummene er fri for støv, snavs og pletter.
- Rengøring af køkkenet:
Køkkenet er et ekstremt vigtigt område når det kommer til rengøring, da dette rum vil kræve særlig opmærksomhed under en flytterengøring. Her kan vi tilbyde rengøring af ovn, komfur, køleskab, skabe, skuffer, vask og sanitære installationer for at fjerne fedt, pletter og bakterier.
- Rengøring af badeværelser:
Som en del af flytterengøringen, vil der også blive tilbudt omhyggelig rengøring af badeværelset, for at fjerne sæberester, kalkaflejringer og bakterier. Her er der altså tale om håndvasken, toilettet, brusekabinen, badekar, fliser og sanitære installationer, der vil blive rengjort og desinficeret grundigt.
- Gulvvask og tæpperensning:
Gulvene i hele din bolig tilbyder vi også at vaske og rengøre grundigt, herunder fjernelse af pletter og snavs. Hvis du har gulvtæpper i boligen, tilbyder vi også at rense dem for støv, allergener og eventuelle pletter.
- Støvsugning og aftørring af overflader:
Alle overflader, herunder vindueskarme, borde, hylder og møbler, tilbyder vi som en del af vores flytterengøring, at støvsuge og aftørre for at sikre, at de vil blive komplet fri for støv og snavs.
Selve planlægningen vil ske i samarbejde med dig, derfor er hver flytterengøring ikke identisk.
Hvor lang tid tager en flytterengøring?
Varigheden af en slutrengøring af dit hjem, afhænger af forskellige faktorer og facit er ikke det samme hvert eneste tilfælde. Der skal nemlig tages højde for størrelsen af din ejendom og rengøringsbehovet, da det jo ikke er sikkert at tilstanden boligen bliver efterladt til os i, er identisk hver gang.
Hos Nice ’N’ Clean vil vi meget gerne give dig en estimeret tid baseret på en grundig vurdering af opgaven og din bolig. Det er vigtigt at planlægge rengøringen i god tid, for at sikre tilstrækkelig tid til at udføre arbejdet.
Tiden det tager at udføre flytterengøringen af din bolig, vil også afhænge af rengøringsbehovet. Alt efter tilstanden af din bolig, ændrer meget vidt tiden det vil tage for os at udføre rengøringen, da det jo trods alt ændrer størrelsen af opgaven vi tager imod.
Priser på flytterengøring i Randers hos Nice´N´Clean
Hos os sigter vi så vidt muligt efter at tilbyde dig en konkurrencedygtig pris. Vi tilbyder vejledende priser, henholdsvis før og efter servicefradrag - inkl. moms, rengøringsmidler og rengøringsmaterialer:
Boligens størrelse (m2) |
Vejl. Pris før fradrag |
Vejl. Pris efter fradrag ca. |
Op til 70 m2 |
kr. 495 |
kr. 370 |
71 til 100 m2 |
kr. 560 |
kr. 420 |
101 til 130 m2 |
kr. 625 |
kr. 470 |
131 til 160 m2 |
kr. 735 |
kr. 550 |
161 til 200 m2 |
kr. 840 |
kr. 630 |
Mere end 200 m2 |
Indhent tilbud |
Den aktuelle pris afgives ved kontakt